Alle vlaggen en hoodies zijn binnen!

Goed nieuws voor iedereen die de vlag nog moet ophalen of nog aan wil schaffen. De volledige nabestelling vlaggen – groot en klein – is zojuist geleverd!

Vanaf dinsdag 10 februari zijn deze vlaggen af te halen bij SMUK. Ook liggen de hoodies momenteel op voorraad bij SMUK. Heb je een hoodie besteld via de webshop of wil je er eentje kopen in de winkel of zaterdag op het feestterrein? Dat kan — zolang de voorraad strekt!

De mutsen verwachten we donderdag 12 februari binnen te krijgen. Zodra de mutsen bij SMUK af te halen zijn volgt hier een update over.

Vlag mee tot en met 22 februari!

We hebben zin om het dorp alvast lekker in de feeststemming te brengen. Dus het zou supertof zijn als iedereen met een vlag die van 8 t/m 22 februari aan zijn huis of aan de vlaggenmast hangt!
Hang hem alvast op als warming-up voor de grote openingsdag op 14 februari. En tot de 22e, om nog lekker even in de feeststemming van de 14e te blijven. Langer mag ook hoor, voel je ook vooral vrij om het hele jaar te vlaggen.

Vlaggen klaar? Wapperen maar!

overzicht van logo's van Jubileum en Parel sponsoren