Dit kun je verwachten bij de openingsceremonie

Als je dorp 750 jaar bestaat trap je dat natuurlijk niet af met een druk op een knop in een achterafzaaltje. Nee nee, dat pakken we heel anders aan! 🔥

We nodigen namelijk álle (oud)inwoners van Dalen uit om op 14 februari samen met ons het feestjaar te openen. 

En wel om 10:00 uur, in de feesttent 

Er is die ochtend van alles te doen! 

🧡 Burgemeester Bergsma neemt het officiële deel voor zijn rekening. En misschien brengt hij nog wel andere bekende gezichten mee… 

🧡 We hijsen de speciale jubileumvlag

🧡 We zingen met z’n allen het jubileumlied dat speciaal voor dit feestjaar gemaakt is

🧡 De Liefhebbers zorgen voor een feestelijke sfeer

Na het officiële deel is het volgende programma-onderdeel dan inmiddels al gestart … maar daarover later meer! 

We zouden het hartverwarmend vinden als jullie allemaal komen 🧡💛❤️

Neem je ouders, kinderen, buren, vrienden, sportmaatjes ook mee. 

Want hoe meer mensen, hoe meer plezier! 

#750jaardalen #daolnhefonshart