Als je dorp 750 jaar bestaat trap je dat natuurlijk niet af met een druk op een knop in een achterafzaaltje. Nee nee, dat pakken we heel anders aan! 🔥
We nodigen namelijk álle (oud)inwoners van Dalen uit om op 14 februari samen met ons het feestjaar te openen.
En wel om 10:00 uur, in de feesttent
Er is die ochtend van alles te doen!
🧡 Burgemeester Bergsma neemt het officiële deel voor zijn rekening. En misschien brengt hij nog wel andere bekende gezichten mee…
🧡 We hijsen de speciale jubileumvlag
🧡 We zingen met z’n allen het jubileumlied dat speciaal voor dit feestjaar gemaakt is
🧡 De Liefhebbers zorgen voor een feestelijke sfeer
Na het officiële deel is het volgende programma-onderdeel dan inmiddels al gestart … maar daarover later meer!
We zouden het hartverwarmend vinden als jullie allemaal komen 🧡💛❤️
Neem je ouders, kinderen, buren, vrienden, sportmaatjes ook mee.
Want hoe meer mensen, hoe meer plezier!
#750jaardalen #daolnhefonshart
