Op 14 februari, de openingsdag van 750 jaar Dalen, is er enorm veel te beleven in de grote feesttent! Voor de middelbare-school-jeugd (13+) wordt er van 12.30 tot 13.30 uur een escaperoom georganiseerd. Aanmelden kan vanaf nu!
Hoe werkt het?
De escaperoom wordt georganiseerd in de grote feesttent. Niet met een serie kamers waaruit je moet ontsnappen, maar met grote boxen die je alleen kunt openmaken als je de verschillende puzzels weet op te lossen.
Dat doe je samen met een team van 4, 5 of 6 vrienden en vriendinnen. En je hebt een uur de tijd om te ‘ontsnappen’: van 12.30 tot 13.30 uur. Ontsnapt jouw team als eerste? Dan winnen jullie een leuke prijs!
Aanmelden
Deelname aan de escaperoom is gratis. Maar je moet jouw team wel eventjes vooraf aanmelden. We hebben namelijk plaats voor 6 teams. Dus lijkt dit je superleuk om aan mee te doen? Meld je dan zo snel mogelijk aan, zodat we een plekje voor jouw team kunnen reserveren! Dat kan via een mailtje naar ilsebrand@xs4all.nl

