Ook voor de oudere inwoners van Dalen worden er komend jaar allerlei leuke activiteiten georganiseerd!
Zoals de Senioren Soos, op 14 februari. Alle bewoners van de Selkersgoorn die wel zin hebben in een mooi feestje, worden door de Rotary en de LIONS naar de feesttent gebracht, waar ze worden ontvangen met koffie en gebak.
Zodra de optocht vanaf het Doeplein in de feesttent aankomt, wordt de officiële opening nog eens dunnetjes overgedaan door Burgemeester Bergsma.
Ook maken een aantal oud-burgemeesters van Dalen hier hun opwachting. Zij zullen samen in gesprek gaan over Dalen en hun herinneringen aan ons dorp delen.
Daarna genieten we met z’n allen van diverse muzikale optredens: accordeonmuziek van Jurgen Nijenbanning en shows van twee dansgroepen van Gymvereniging Dalen.
De kinderen die in de optocht mee hebben gelopen zijn hierbij uiteraard ook van harte welkom, maar ze mogen óók alvast even bij de kinderactiviteiten gaan koekeloeren!
P.S. De Senioren Soos is dus absoluut niet alleen bedoeld voor bewoners van de Selkersgoorn: iedere inwoner van Dalen wordt van harte uitgenodigd om na de officiële openingsceremonie in optocht mee te lopen naar de feesttent, en daar mee te genieten van alle activiteiten!

