Artiest in de spotlight: Lars Middel

Voorstelronde van Lars Middel

De komende weken stellen we alvast de artiesten voor die gaan optreden tijdens Vrienden van Dalen Live. Met deze keer: Lars Middel 

Wie heeft er nog niet gedanst tijdens een sessie van DJ Lars Middel? Feest gegarandeerd! Lars is al van kleins af aan met muziek bezig. “Ik zeg altijd: het is een uit de hand gelopen hobby. Wat begon op mijn slaapkamer is uiteindelijk uitgegroeid tot draaien in grote feesttenten, op festivals en bij allerlei drive-in shows.”

Lars is een allround DJ en draait eigenlijk van alles: van top 40 en urban tot 80’s, 90’s, Nederlandstalig en feestmuziek. En soms ook de wat hardere stijlen. “Juist die afwisseling vind ik het leukst, omdat ik daardoor goed kan inspelen op het publiek. Of het nou een bruiloft, bedrijfsfeest of festival is, voor mij draait het altijd om één ding: zorgen dat de dansvloer vol staat en iedereen een topavond heeft.”

De DJ is opgegroeid in Dalen en heeft daar altijd met heel veel plezier gewoond. Inmiddels woont hij hier niet meer, maar hij zou in de toekomst zeker terug willen. Toen hij werd benaderd voor Vrienden van Dalen vond hij het gelijk een heel vet idee om aan mee te doen. “Ik wil daarbij ook juist de jongeren wat extra aanspreken en erbij betrekken. Wat ik leuk vind, is dat ik met de afterparty nog een extra laag aan de avond kan toevoegen met muziek waar iedereen in meekan.”

Lars vindt aan muziek maken vooral het optreden zelf het leukst. “Voor mij draait het echt om de energie die je terugkrijgt van het publiek. Als ik zie dat mensen losgaan, zingen, dansen en gewoon genieten, dan is dat het mooiste wat er is. Voor mij betekent het 750-jarig bestaan van Dalen vooral dat ik onderdeel mag zijn van iets heel bijzonders in een dorp waar ik zelf ben opgegroeid. Het is mooi om te zien hoe jong en oud samenkomen en er het hele jaar door allerlei leuke activiteiten worden georganiseerd. Ik heb er vooral heel veel zin in in Vrienden van Dalen Live, leuk om bij te mogen dragen aan iets nieuws. Waar ik het meeste naar uitkijk is natuurlijk de afterparty!”

Wij zijn klaar voor een feestje! Jullie ook?

overzicht van logo's van Jubileum en Parel sponsoren